Customer support manager (Airline, English, Ukrainian)
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- 👥 Команда: Приєднуйтесь до нашої команди з найкращими та найлояльнішими менеджерами.
- 🏢 Офіс: Ми розташовані в м. Київ, пр. Степана Бандери 20Б. Ми пропонуємо можливість роботи як в офісі, так і на віддаленому режимі після стажування (від 4 тижнів)
- 📸Івенти: У нас завжди є цікаві івенти, що допомагають зміцнити командний дух та круто провести час разом :) Переконайтеся
- 📚 Тренінги з підвищення кваліфікації за рахунок компанії
- ОБОВ'ЯЗКОВО володіє англійською мовою - мінімальний рівень В2.
- Клієнтоорієнтована, відкрита та товариська.
- Комунікабельна, відповідальна, націлена на результат.
- Готова працювати мінімум 140 годин на місяць. Проєкт працює 24/7.
- Консультування (ЛИШЕ вхідна лінія дзвінки + листування)
- Перший контакт з клієнтами та підтримувати клієнтів у пошуку інформації про розклад рейсів, маршрут, дату польоту та систему бронювання.
- Підтримку клієнтів у процесі подання скарг.
- Підтримку клієнтів на кожному етапі їхньої подорожі.
- Надання відповідної допомоги людям з особливими потребами.
- Конкурентна оплата: ставка + бонуси.
- Повне навчання та підтримка з боку досвідчених тренерів та менеджерів.
- Кар'єрне зростання в компанії CCIG Group.
- Сучасний комфортний офіс (біля метро Почайна) з великою кількістю перекусів та кави;
- Крута команда креативних і цікавих людей.
work.ua