Менеджер з підтримки клієнтів інтернет магазину (німецька мова)

Бюро телефонных опросов «МI-50»

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 20 днів тому
  • Подавайте заявку легко
CCIG Group — це унікальна організація, що працює в індустрії контакт-центрів, створена професіоналами, які спеціалізуються на багатоканальному спілкуванні з кінцевим клієнтом. Ми орієнтуємося на гнучкі процеси, сучасні технології та креативних людей. Ми є однією з найбільших ключових груп телефонних центрів у Польщі.
Ми шукаємо енергійного та відповідального менеджера з підтримки клієнтів інтернет-магазину. Ваша головна відповідальність полягатиме в забезпеченні якісної підтримки та задоволення потреб клієнтів.
Обов'язки:
Відповідь на запити клієнтів інтернет-платформи одягу через електронну пошту та вхідні дзвінки (75% дзвінки, 25% листи);Розв'язання проблем клієнтів шляхом надання консультацій та рекомендацій;Консультування щодо замовлення та доставки товарів;Підтримка в повернені або обміні товарів;Забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів та побудова довгострокових відносин з ними;Вимоги:?
ОБОВ’ЯЗКОВЕ володіння німецькою мовою — мінімальний рівень це С1 усний та письмовий;Відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді;Досвід роботи в клієнтській підтримці буде перевагою, але не є обов'язковим;Вміння працювати з комп'ютером на рівні користувача;Високий рівень відповідальності та орієнтація на результат;Ми пропонуємо:
Можливість працювати віддалено, все обладнання ми надаємо;Конкурентну заробітну плату та додаткові бонуси для мотивації; ?Графік роботи індивідуальний. Проєкт працює з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 19:00 та в суботу з 09:00 до 14:00;Можливість кар'єрного росту;Повне навчання та підтримка з боку досвідчених тренерів та менеджерів?;Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та маєте бажання забезпечити якісну підтримку клієнтів, надсилайте своє резюме і ми з вами зв'яжемося для проведення співбесіди.

Jobs.ua