Клієнт-менеджер (служба турботи про користувачів)
RIA.com
- Середнє, Закарпатська Область
- 17 400-21 300 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- Телефонні консультації: відповідає на вхідні та здійснює вихідні дзвінки клієнтів та допомагає у вирішенні їх запитів щодо продуктів компанії: AUTO.RIA, DIM.RIA, AGRO.RIA та RIA.com.
- Письмові консультації: опрацювання звернень від користувачів в чатах та електронній пошті.
- Сервісні запити: робота з CRM системою Creatio та взаємодія з іншими командами.
- Досвід роботи з клієнтами: телефонні консультації або офлайн-взаємодія.
- Турботливий підхід та емпатія: вміння розуміти потреби клієнта й прагнення допомогти.
- Орієнтація на високий рівень сервісу: здатність забезпечити якісний клієнтський досвід навіть у складних ситуаціях.
- Досвід роботи з CRM-системами.
- Досвід роботи у сфері підтримки клієнтів або контакт-центрі.
- Після відбору твого резюме - телефонний дзвінок з рекрутером.
- Співбесіда в онлайн форматі з Лідеркою команди та тренером.
- Запрошення на оплачуване стажування віддалено або в офісі (2−3 тижні)
- Практичне втілення командних цінностей: відкрита комунікація, індивідуальні тренінги з тренером, фідбек, підтримка наставника із першого дня для швидкої адаптації, без мікроменеджменту чи тайм-трекерів.
- Комфортні умови роботи: віддалений або гібридний формат роботи, плаваючі 8-годинні зміни (4 робочі / 2 вихідних) зі стартом між 08:00 та 14:00 та обідньою перервою, офіційне працевлаштування.
- Здоров'я та турбота про себе: онлайн-консультації корпоративного лікаря та підтримка ментального здоров'я з психологом, необмежена кількість лікарняних та 22 робочих днів оплачуваної відпустки.
- Можливості розвитку: перехід між категоріями для кар'єрного зростання, отримання бонусів за чітко визначеною системою KPI. Індивідуальні тренінги та участь у внутрішніх конкурсах для розвитку професійних навичок. Компенсація вивчення іноземних мов та бонусна програма для підтримки хобі та відпочинку ріакомівців.
work.ua