Менеджер з продажу, оператор call-центру
PETROVKA HoReCa
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- володіння технікою ефективних продажів (бажання розвиватися та навчатися новим технікам продажів);
- вільне володіння українською мовою;
- досвід роботи в call центрі - буде перевагою;
- обов'язкові навички роботи з офісними програмами (Excel, Word, 1C);
- знання основних методик та технік ведення переговорів;
- швидко опрацьовувати великий об'єм інформації;
- клієнтоорієнтованість та вміння знаходити підхід до різних типів клієнтів;
- вміти швидко переключатись з задачі на задачу;
- обов'язково без шкідливих звичок (не палити).
- робота з вхідними та вихідними дзвінками, консультація та прийняття замовлень в телефонному режимі;
- опрацювання замовлень із сайту та месенджерів;
- супровід клієнта на всіх етапах оформлення замовлень згідно з умовами роботи компанії, виставлення рахунків, контроль відвантаження замовлень;
- надання детальної консультації клієнтам щодо: вибору товарів з урахуванням специфіки їхнього бізнесу та фінансової спроможності;
- глибоке розуміння асортименту компанії, детальне знання характеристик, параметрів, особливості застосування та переваги кожного продукту;
- робота з клієнтською базою, ведення, актуалізація.
- конкурентний розмір заробітної плати;
- п'ятиденний робочий тиждень із позмінним графіком: 08:00-17:00, 09:00-18:00, 10:00 -19:00;
- планові чергування у вихідні згідно графіку;
- робота в офісі (повна зайнятість);
- офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;
- стабільна та своєчасна оплата праці;
- можливість професійного та кар'єрного розвитку;
- робота в стабільній компанії, що розвивається;
Rabota