
Фахівець відділу обслуговування клієнтів
- Харків
- Постійна
- Повна зайнятість
- Прийом замовлень від клієнтів за кількістю, асортиментом, датами випуску продукції, часом доставки;
- Комунікація з клієнтами та суміжними відділами;
- Обробка та своєчасне введення замовлень на постачання продукції для клієнтів у SAP;
- Контроль своєчасності відвантаження продукції згідно з поданими заявками;
- Своєчасне інформування клієнта про будь-які зміни щодо відвантаження продукції;
- Контроль відвантаження продукції з відповідним терміном реалізації замовленого асортименту, згідно з поданим замовленнями;
- Оперативне вирішення питань, що виникають у клієнтів;
- Перевірка правильності внесення заявок до SAP;
- Виконання KPI (ключові показники ефективності) відділу.
- Вища технічна/економічна освіта;
- Досвід роботи у логістиці від 1 року буде перевагою;
- Аналітичні здібності, здатність працювати з великими обсягами інформації;
- Комунікативні навички, клієнторієнтованість;
- Cкурпульозність, уважність, вміння працювати в команді, високий рівень навчання;
- Орієнтація на результат, стресостійкість, вміння працювати у команді;
- Володіння ПК лише на рівні експерта, пакет MS Office (MS Excel - формули, побудова зведених таблиць), досвід роботи у SAP буде перевагою;
- Рівень англійської мови - Pre-Intermediate.
- Офіційне працевлаштування;
- Конкурентна заробітна плата;
- Премія за досягнення результату;
- Дотації на харчування;
- Страхування життя від нещасних випадків;
- ДМС для співробітників і членів сімей.
Rabota