Що потрібно буде робити:Організовувати та контролювати робочий графік керівника.Приймати та опрацьовувати електронну пошту.Супроводжувати внутрішні та зовнішні зустрічі.Контролювати виконання завдань та комунікувати з партнерами.Ми очікуємо, що ви:Володієте грамотним усним та письмовим мовленням.Вмієте планувати час та працювати з великим обсягом інформації.Користуєтесь ПК на впевненому рівні.Маєте бажання навчатися та рости професійно.Досвід роботи - бажано, але не обов'язково.Ми пропонуємо:Роботу в комфортному сучасному офісі у центрі Києва.Графік: 5/2.Зарплата: перший місяць - 40 000 грн з подальшим переглядом.Навчання та підтримку з першого дня.Можливості кар'єрного росту.Дружню команду та атмосферу, в якій приємно працювати.Як стати частиною нашої команди: Надсилайте резюме через кнопку «Відгукнутись» ми розглянемо кожну заявку та обов'язково зв'яжемося з вами.