
Оператор контакт-центру
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Прийом та обробка вхідних/вихідних дзвінків пайовиків;
- Консультація з питань земельних договорів, виплат, умов співпраці;
- Фіксація інформації у CRM-системі, ведення бази даних пайовиків;
- Вирішення проблемних питань, передача складних запитів відповідним відділам;
- Інформування пайовиків про зміни в умовах договорів, акційні пропозиції;
- Виконання планових показників щодо обробки звернень та якості обслуговування.
- Вища або середня спеціальна освіта.
- Досвід роботи в контакт-центрі або на аналогічній посаді від 1 року.(бажано);
- Досвід роботи з CRM-системами;
- Володіння Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
- Вміння працювати з IP-телефонією;
- Вільне володіння українською мовою.
- офіційне працевлаштування, соціальні гарантії передбачені КЗпП України;
- стабільну та своєчасну, та офіційну заробітну плату;
- конкурентний компенсаційний пакет;
- графік роботи з 9:00 до 18:00, пн.-пт.
work.ua