Partner Portal Support Specialist в Ajax Systems, Київ

Ajax Systems

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 3 години тому
Ajax Systems - міжнародна технологічна компанія і найбільший у Європі виробник систем безпеки. Продуктам Ajax довіряють уже понад 4 мільйони кінцевих користувачів і 290 тисяч PRO-користувачів у більш ніж 180 країнах. Компанія пропонує комплексні рішення для захисту житлових і комерційних об'єктів різного масштабу.
/ /4 вересня 2025Partner Portal Support SpecialistКиївAjax Systems - це міжнародна технологічна компанія, найбільший в Європі розробник і виробник систем безпеки Ajax із можливостями розумного дому. Це ціла екосистема зі 180 пристроїв, мобільних і десктопних застосунків, серверної інфраструктури. Кожного року ми демонструємо кратне зростання як у чисельності команди, так і в кількості користувачів у всьому світі. Наразі в компанії більше 4 100 працівників. А датчики Ajax охороняють 3,5 млн користувачів у більш ніж 187 країнах світу.Ми шукаємо уважного до деталей і комунікабельного спеціаліста технічної підтримки в команду, яка розвиває та підтримує партнерський портал (Partner Relationship Management System). Цей портал - важливий бізнес-інструмент, що дозволяє автоматизувати взаємодію з партнерами, дистриб'юторами, а також внутрішніми користувачами компанії.Основне завдання цього порталу - спростити щоденні процеси, покращити досвід користувачів та допомогти компанії ефективніше взаємодіяти зі своєю партнерською мережею. Ви будете займатись підтримкою користувачів порталу, вирішенням технічних запитів, проводити онбординг нових співробітників та партнерів, а також брати участь у розвитку нової функціональності.Основні завдання:
  • Технічна підтримка користувачів (внутрішніх та зовнішніх): консультації, вирішення запитів, допомога в усуненні технічних проблем.
  • Онбординг нових користувачів: проведення навчань, інструктажів, супровід нових користувачів порталу на всіх етапах.
  • Створення та оновлення документації: написання інструкцій, посібників користувача, FAQ та інших допоміжних матеріалів.
  • Менеджмент контенту порталу: контроль актуальності інформації, розміщення нових матеріалів, перевірка їх коректності.
  • Збір та аналіз зворотного зв'язку: вивчення потреб користувачів та формування рекомендацій щодо покращення порталу.
  • Участь у розробці нової функціональності: взаємодія з командою розробки, участь у тестуванні нових функцій та їх подальшій підтримці.
Вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи у сфері технічної підтримки або з клієнтами (досвід у B2B буде перевагою).
  • Високі комунікативні навички (письмові та усні).
  • Рівень англійської мови - B2 (upper-intermediate).
  • Сервісне мислення: прагнення допомагати користувачам, орієнтованість на розв'язання проблем.
  • Технічні навички: базове розуміння HTML та принципів роботи веб-застосунків буде перевагою.
  • Уважність до деталей, відповідальність та проактивність.
  • Готовність швидко навчатися і розбиратися з новими технологіями.
Буде плюсом:
  • Досвід роботи з CRM-системами.
  • Досвід взаємодії з IT-командами або командами розробки.
Ми пропонуємо:
  • Можливість пропонувати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт і виробництво.
  • Роботу у вмотивованій команді та zero bullshit culture.
  • Конкурентну заробітну плату.
  • Медичне страхування.
  • Корпоративну англійську мову.
  • Компенсацію профільного навчання.
  • Можливість взяти участь у проєкті бета-тесту систем безпеки Ajax - отримання та тестування нових гаджетів до їх релізу.
Ajax Systems - це українська історія успіху, місце неймовірної сили та енергії.Долучайтеся, щоб зробити Made in Ukraine синонімом надійності.

Dou

Схожі вакансії

  • Customer support specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Опис вакансії Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допома…
    • 1 день тому
  • Customer Support Specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допомагаючи величезній…
    • 1 день тому
  • Фахівець з обслуговування партнерів національних продажів, Customer Support Specialist

    MAKE-ґаджети та аксесуари надзвичайного життя

    • Київ
    Опис вакансії 💡 Хто ми? MAKE - це мобільні гаджети та аксесуари, які формують тренди, а не слідують за ними. Наші продукти вже прикрашають полиці Comfy, Алло, Епіцентру, Vodaf…
    • 10 днів тому