
Менеджер сервісного центру
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Обробка та контролі виконання сервісних заявок.
- Ведення та оновлення документації, пов'язаної з сервісним обслуговуванням;
- Комунікація з сервісними центрами та майстрами з ремонту.
- Контроль якості обслуговування клієнтів і дотримання термінів виконання ремонтів.
- Проведення діагностики, відправка постачальникам або в сервіс;
- Контроль строків ремонтів та обслуговування;
- Повторна діагностика після ремонту;
- Співпраця з постачальниками запчастин, контроль залишків на складі.
- Вирішення гарантійних випадків.
- Досвід роботи з клієнтами (бажано у сфері сервісу чи продажів техніки).
- Організованість, відповідальність, уважність до деталей.
- Уміння вести комунікацію з різними сторонами (клієнти, майстри, постачальники).
- Базові навички роботи в Excel/Google Sheets.
- Команду мрії, яка завжди підтримає та допоможе.
- Графік роботи з понеділка по пʼятницю з 9:00 до 18:00.
- Офіс біля станції метро Либідська.
- Максимально привабливу, надійну й стабільну ЗП.
- Постійний розвиток і прокачка навичок.
work.ua