Менеджер сервісного центру

Техно Їжак

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 15 днів тому
Опис вакансіїТехно Їжак - це не тільки експерт із гаджетів та аксесуарів, але й місце де все це перетворюється на емоцію. Ми в топових ТРЦ, ми онлайн і ми в серцях наших клієнтів.Обожнюємо гаджети, створюємо власні лінійки аксесуарів і вкладаємо в сервіс стільки тепла, що до нас повертаються не тільки за технікою, а й за відчуттям.Що потрібно робити:
  • Обробка та контролі виконання сервісних заявок.
  • Ведення та оновлення документації, пов'язаної з сервісним обслуговуванням;
  • Комунікація з сервісними центрами та майстрами з ремонту.
  • Контроль якості обслуговування клієнтів і дотримання термінів виконання ремонтів.
  • Проведення діагностики, відправка постачальникам або в сервіс;
  • Контроль строків ремонтів та обслуговування;
  • Повторна діагностика після ремонту;
  • Співпраця з постачальниками запчастин, контроль залишків на складі.
  • Вирішення гарантійних випадків.
Що чекаємо від тебе:
  • Досвід роботи з клієнтами (бажано у сфері сервісу чи продажів техніки).
  • Організованість, відповідальність, уважність до деталей.
  • Уміння вести комунікацію з різними сторонами (клієнти, майстри, постачальники).
  • Базові навички роботи в Excel/Google Sheets.
Що пропонуємо:
  • Команду мрії, яка завжди підтримає та допоможе.
  • Графік роботи з понеділка по пʼятницю з 9:00 до 18:00.
  • Офіс біля станції метро Либідська.
  • Максимально привабливу, надійну й стабільну ЗП.
  • Постійний розвиток і прокачка навичок.
Якщо це про тебе, чекаємо на резюме!Також заходь на наші:ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 250-1000 співробітників

work.ua