Менеджер-консультант з продажу товарів для офісу

Кадр, ПП

  • Львів
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 9 днів тому
ПП «Кадр» є офіційним партнером Konica Minolta, Xerox та Epson. Наша компанія є постачальником канцелярії, паперу, офісного обладнання та витратних матеріалів. Займаємось продажем, обслуговуванням і ремонтом оргтехніки.В зв'язку з розширенням потреб, на постійну роботу потрібен менеджер-консультант інтернет-магазину з продажу оргтехніки, витратних матеріалів, канцтоварів, товарів для офісу, офісного обладнання і паперу .Основні обов'язки:
  • Прийом замовлень в телефонному режимі та обробка он-лайн замовлень;
  • Обслуговування існуючих клієнтів та пошук нових;
  • Надання консультацій клієнтам щодо нашої продукції та послуг;
  • Документальний супровід продажів (виписка рахунків, підписання договорів);
Вимоги до кандидата:
  • Бажаний досвід роботи;
  • Знання офісних програм на рівні користувача;
  • Комунікабельність, відповідальність, організованість, старанність, бажання працювати і заробляти;
  • Дотримання внутрішнього розпорядку.
Умови роботи:
  • Вчасна та гідна оплата праці від 11000 грн (оклад 11000 грн + % від продаж).
  • Графік з 9.00 до 18.00 (суб., нед. - вихідний);
  • Офіс знаходиться на вул. Коперника 16, м.Львів.
  • Навчання, тренінги. Кар'єрний ріст.
  • Офіційне працевлаштування;
  • Дружній колектив (близько 30 співробітників).
Контакт: (098) 922-14-08 Мар'яна

Rabota