Администратор клининга
Сomfort-House
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
Основні функції:
Налагодити комунікацію з клієнтом.Сформувати команду постійних працівників клінерів з числа працюючих та нових співробітників.Організувати процес щоденного прибирання приміщень відповідно до встановлених стандартів компанії.Формування змін та графіків роботи сервісного персоналу.Замовлення та контроль видачі хімічних засобів, розхідних матеріалів, інвентаризація;Контроль якості прибирання.Формування фінансових звітів на запити керівництва компанії.Вимоги до кандидата:
Досвід роботи на адміністративній посаді від 1 рокуДосвід керування колективом від 10 чоловікІніціативність, клієнтоорієнтованість, націленість на результатОрганізованість, порядність, дисциплінованістьГотовність працювати з великим обсягом завданьПропонуємо:
Гнучкий режим роботи — віддалено та на об'єктах.Зарплата виплачується без затримок двічі на місяцьБезкоштовне навчання технології прибиранняОплачувана відпусткаОплата мобільного зв’язку та витрати на переміщення між об'єктамиЗП від 18 000 , — можливість кар'єрного та фінансового росту в рамках компанії.Зацікавили умови роботи та бажаєте стати частиною нашої команди? Тоді залишайте відгук на вакансію.
Зветратися за тел. 0980721220 Олена
Jobs.ua