
Провідний фахівець, провідна фахівчиня з МСФЗ
- Запитів, Львівська Область Високий, Харківська Область
- Постійна
- Повна зайнятість
- Підготовка річних фінансових звітностей компаній згідно МСФЗ, у тому числі консолідованої фінансової звітності Групи;
- Супровід щорічної аудиторської перевірки фінансової звітності, організація підготовки інформації щодо аудиторських запитів;
- Взаємодія з командою бухгалтерського обліку, надання консультацій щодо МСФЗ, контроль коректності відображення даних в облікових системах;
- Формування управлінської звітності;
- Супровід компаній нерезидентів Групи щодо забезпечення аутсорсингу бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності та проходження зовнішнього аудиту;
- Участь у проектній роботі щодо покращення бізнес-процесів;
- Участь у написанні регламентуючої документації.
- Маєш повну вищу економічну, фінансову освіту;
- Маєш ACCA/DipIFR (бажано);
- Маєш досвід роботи не менше 5 років (досвід роботи в «Big4», Baker Tilly або у великій ритейл компанії буде перевагою);
- Маєш досвід складання фінансової звітності компанії ;
- Маєш глибоке знання МСФЗ та вміння їх застосовувати на практиці;
- Маєш високий рівень володіння Excel, зокрема, робота з великими масивами даних;
- Маєш досвід роботи в ERP - вітається;
- Обов'язкове володіння англійською на рівні не нижче upper-intermediate.
- Вмієш брати на себе відповідальність і доводити завдання до результату; Є
- Цінуєш точність і увагу до деталей у цифрах та документах;
- Умієш працювати з великими масивами даних і систематизувати інформацію;
- Не боїшся складних завдань і готовий/готова розбиратися в нюансах;
- Відкрито комунікуєш і готовий/готова пояснити складне простою мовою.
- Досвід у сфері R&D, Private Label, продуктової розробки або категорійного менеджменту.
- Глибокі знання процесів створення продуктів, розробки формул та сертифікації.
- Досвід роботи з глобальними виробниками (Україна, Європа, Азія) та управління міжнародними контрактами.
- Розуміння технологічних процесів виробництва, контролю якості та сертифікації.
- Вміння управляти продуктовою лінійкою та оцінювати її комерційний потенціал.
- Аналітичне мислення, здатність працювати з фінансовими показниками, ринковими трендами та конкурентним середовищем.
- Сильні лідерські навички, досвід управління міжфункціональними командами.
- Вільне володіння англійською для роботи з міжнародними партнерами та постачальниками.
- Комфортний графік роботи
- Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі
- Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар'єру
- Використання LEAN методології (ощадливе виробництво);
- Бонуси за ідеї покращень робочих процесів
- Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору
- Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру
- Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості
- Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи
- Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів
- Baby box для новонароджених аврорчиків
- Безкоштовна юридична консультація
- Неймовірне спортивне ком'юніті з регулярними челенджами та призами
- Дисконт-клуб від партнерів;
- Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби;
- Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи!
- Для працевлаштування на період воєнного стану обов'язково для чоловіків треба мати при собі дійсний документ про військовий облік.
- Для нас не важливо це твоя перша робота чи ти маєш багаторічний досвід - ми цінуємо в талантах бажання вчитись та розвиватись!
- robota.avrora.ua
work.ua