Міжнародна IT-компанія, яка понад 15 років розробляє власні продукти в індустрії онлайн-ігор, запрошує у команду фахівця з підтримки користувачів.Ми шукаємо людину, яка:володіє грамотною українською мовою (усною та письмовою);вміє ввічливо спілкуватися, відповідати на запити швидко та ефективно;готова почати кар'єру навіть без попереднього досвіду роботи.Ваші завдання:бути першою точкою контакту для наших клієнтів;консультувати користувачів в онлайн-чаті;надавати якісний сервіс і допомагати вирішувати запитання.Ми пропонуємо:заробітну плату вище середньої по ринку;програму професійного розвитку з переглядом доходу через 3 та 12 місяців;можливість приєднатися до компанії без досвіду роботи;змінний графік роботи:2 денні зміни (07:00-19:00),2 вихідні,2 нічні зміни (19:00-07:00);можливість гнучко підмінятися з колегами (перший час можливі коригування графіка).формат роботи: гібрид/ремоутНаші переваги:L&D центр з курсами для співробітників та менеджменту;програми ротації та кар'єрного розвитку;бібліотека для self-learning та доступ до платних курсів;медичне страхування;оплачувані лікарняні та відпустка;вихідний за день народження;групові обговорення й індивідуальні сесії з психологом.