Junior Chat Support

Evoplay

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 11 годин тому
Міжнародна IT-компанія, яка понад 15 років розробляє власні продукти в індустрії онлайн-ігор, запрошує у команду фахівця з підтримки користувачів.Ми шукаємо людину, яка:володіє грамотною українською мовою (усною та письмовою);вміє ввічливо спілкуватися, відповідати на запити швидко та ефективно;готова почати кар'єру навіть без попереднього досвіду роботи.Ваші завдання:бути першою точкою контакту для наших клієнтів;консультувати користувачів в онлайн-чаті;надавати якісний сервіс і допомагати вирішувати запитання.Ми пропонуємо:заробітну плату вище середньої по ринку;програму професійного розвитку з переглядом доходу через 3 та 12 місяців;можливість приєднатися до компанії без досвіду роботи;змінний графік роботи:2 денні зміни (07:00-19:00),2 вихідні,2 нічні зміни (19:00-07:00);можливість гнучко підмінятися з колегами (перший час можливі коригування графіка).формат роботи: гібрид/ремоутНаші переваги:L&D центр з курсами для співробітників та менеджменту;програми ротації та кар'єрного розвитку;бібліотека для self-learning та доступ до платних курсів;медичне страхування;оплачувані лікарняні та відпустка;вихідний за день народження;групові обговорення й індивідуальні сесії з психологом.

Rabota

Схожі вакансії

  • Junior Network Support Engineer

    Укртелеком

    • Київ
    Опис вакансії Компанія АТ «Укртелеком» - національний оператор та один із об'єктів критичної інфраструктури, тому наша діяльність є стратегічно важливою для функціонування всієї …
    • 11 годин тому
  • Junior Customer Support Specialist

    АСБІС-УКРАЇНА

    • Київ
    АСБІС-УКРАЇНА, subsidiary of ASBISc Enterprises PLC (WSE: ASB) - провідний Value Add Distributor, OEM, і Solutions Provider of IT, IoT, IoT, AI across CEE, FSU, MEA запрошує взяти …
    • 23 дні тому
  • Junior QA Engineer, Support

    Екстракод

    • Київ
    Опис вакансії: Великий корпоративний Cloud проект, предметна область - постачання електричної енергії та газу. Ведеться плановий розвиток команди в напрямках тестування та підтри…
    • 2 дні тому