
Customer Support Consultant
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Спілкуватися з клієнтами у чатах, телефоном та на пошті - допомагати, вирішувати, підтримувати (і часом рятувати)
- Шукати потрібну інформацію у відкритих джерелах - ти станеш майстром швидкого й точного ресерчу.
- Створювати класний досвід для кожного клієнта: з увагою, турботою і трохи магії сервісу
- Дотримуватися принципів інформаційної безпеки, працюючи з конфіденційними даними - довіра на першому місці.
- Рухатися уперед з мультикультурною командою фахівців із різних сфер - тут завжди є з ким обмінятися досвідом та жартами.
- Говориш і пишеш українською вільно та грамотно;
- Вмієш пояснювати складне просто й без зайвих слів;
- Маєш досвід у спілкуванні з клієнтами (в магазині, онлайн чи в DMs);
- Любиш копатися в деталях і шукати відповіді, коли інші вже здалися;
- Можеш тримати фокус і не губитися в багатозадачності;
- Зі світлим підходом до справ і відповідальністю в крові
- Гнучкий графік (ранковий, денний, вечірній та нічний час) з можливістю адаптації у разі повітряних тривог, форс-мажорних ситуацій або під час навчання;
- Креативний та унікальний арт-офіс в Києві на ст. м. Васильківська (відчуй атмосферу!
- Компенсацію витрат на таксі у разі форс-мажорних ситуацій;
- Компенсацію в доларах США;
- Винагороду за виконання KPI;
- Приємні бонуси за запрошення друзів;
- Оплачуване інтенсивне навчання;
- Менеджмент, зацікавлений у твоєму прогресі та довгостроковій співпраці;
- Сприятливі умови для саморозвитку.
Rabota