Customer Support Lead (L1)
Цифрова армія, ДП МОУ
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Планування, організація та контроль роботи підрозділу (дотриманням показників SLA та KPI);
- Налагодження процесу онбордингу, навчання, наставництва та мотивації членів команди;
- Керування процесом ескалації у взаємодії з L2 лінією підтримки та іншими партнерськими командами;
- Участь в наповненні бази знань по найбільш поширеним питанням, розробка та впровадження стандартизованих скриптів роботи з запитами;
- Координація та продуктивна співпраця з ключовими стейкхолдерами;
- Формування періодичної управлінської звітності по результатам роботи підрозділу
- Досвід у службі підтримки від 2 років, з них щонайменше 1 рік на керівній або супервізорській позиції (L1 підтримка);
- Практичний досвід управління командою: найм, адаптація, розвиток, наставництво, мотивація;
- Досвід роботи з високонавантаженими сервісами та успішного досягнення цільових SLA/KPI;
- Розуміння процесів ескалації та досвід взаємодії з L2/іншими суміжними командами;
- Навички побудови та підтримки бази знань, створення скриптів та стандартів обслуговування;
- Вміння організовувати онбординг і навчання нових співробітників;
- Відмінні комунікативні та організаційні навички, вміння налагоджувати співпрацю з ключовими стейкхолдерами;
- Уміння працювати з аналітикою та формувати управлінську звітність.
- Роботу в команді, яка будує цифрові рішення для оборонного сектору;
- Участь у масштабних оборонних ІТ-проєктах з критичною важливістю для безпеки країни;
- Бронювання відповідно чинному законодавству України*;
- Стабільність державного підприємства з гнучкістю технологічної компанії;
- Доступ до навчальних програм, міжнародних подій, конференцій.
- Громадянство України: Кандидат повинен мати українське громадянство та готовність до перевірки державними органами (в т.ч. фоновий check, допуск до держтаємниці в перспективі);
- Проходження поліграфа: Обов'язкова готовність пройти поліграф під час працевлаштування (стандартна процедура в оборонному секторі);
- Конфіденційність та відповідальність: Навички роботи з чутливою (зокрема державною) інформацією, знання основ інформаційної безпеки й дотримання етичних норм.
- Локація: Київ
- Формат роботи: Офіс
- Графік роботи: 5/2
- Рівень: Middle
- Підпорядкування: Head of Customer Support
- Випробувальний термін: 3 місяці
- наявності актуальних військово-облікових документів;
- відповідності між паперовим та електронним документом;
- вчасно оновлених даних;
- відсутності відміток, що унеможливлюють бронювання (розшук, порушення правил військового обліку, тощо)
work.ua