Customer Support Lead (L1) в ДП МОУ «Цифрова армія», Київ

ДП МОУ «Цифрова армія»

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 15 годин тому
ДП МОУ «Цифрова армія» - інноваційне державне підприємство, що трансформує оборонний сектор України через цифровізацію. Ми створюємо технологічні рішення, які працюють у військовий і мирний час, зберігаючи та розвиваючи ключову експертизу в сфері оборонних інновацій
/ /4 вересня 2025Customer Support Lead (L1)КиївЦифрова Армія- це державне підприємство, місія якого полягає у розробці та впровадженні сучасних цифрових технологій для підвищення обороноздатності країни. Ми об'єднуємо найкращих фахівців у сфері IT, які прагнуть зробити свій внесок у перемогу України.Наразі в пошуку Customer Support Lead (L1) для забезпечення ефективного управління командою операторів першої лінії та досягнення встановлених показників рівня обслуговування (SL) у процесі надання послуг підтримки.Твої Завдання:
  • Планування, організація та контроль роботи підрозділу (дотриманням показників SLA та KPI);
  • Налагодження процесу онбордингу, навчання, наставництва та мотивації членів команди;
  • Керування процесом ескалації у взаємодії з L2 лінією підтримки та іншими партнерськими командами;
  • Участь в наповненні бази знань по найбільш поширеним питанням, розробка та впровадження стандартизованих скриптів роботи з запитами;
  • Координація та продуктивна співпраця з ключовими стейкхолдерами;
  • Формування періодичної управлінської звітності по результатам роботи підрозділу
Досвід та Компетенції:
  • Досвід у службі підтримки від 2 років, з них щонайменше 1 рік на керівній або супервізорській позиції (L1 підтримка);
  • Практичний досвід управління командою: найм, адаптація, розвиток, наставництво, мотивація;
  • Досвід роботи з високонавантаженими сервісами та успішного досягнення цільових SLA/KPI;
  • Розуміння процесів ескалації та досвід взаємодії з L2/іншими суміжними командами;
  • Навички побудови та підтримки бази знань, створення скриптів та стандартів обслуговування;
  • Вміння організовувати онбординг і навчання нових співробітників;
  • Відмінні комунікативні та організаційні навички, вміння налагоджувати співпрацю з ключовими стейкхолдерами;
  • Уміння працювати з аналітикою та формувати управлінську звітність.
Що ми пропонуємо:
  • Роботу в команді, яка будує цифрові рішення для оборонного сектору;
  • Участь у масштабних оборонних ІТ-проєктах з критичною важливістю для безпеки країни;
  • Бронювання відповідно чинному законодавству України*;
  • Стабільність державного підприємства з гнучкістю технологічної компанії;
  • Доступ до навчальних програм, міжнародних подій, конференцій.
Безпекові вимоги:
  • Громадянство України: Кандидат повинен мати українське громадянство та готовність до перевірки державними органами (в т.ч. фоновий check, допуск до держтаємниці в перспективі);
  • Проходження поліграфа: Обов'язкова готовність пройти поліграф під час працевлаштування (стандартна процедура в оборонному секторі);
  • Конфіденційність та відповідальність: Навички роботи з чутливою (зокрема державною) інформацією, знання основ інформаційної безпеки й дотримання етичних норм.
Умови та контекст роботи
  • Локація: Київ
  • Формат роботи: Офіс
  • Графік роботи: 5/2
  • Рівень: Middle
  • Підпорядкування: Head of Customer Support
  • Випробувальний термін: 3 місяці
Працевлаштування військовозобов'язаних громадян можливе за умови:
  • наявності актуальних військово-облікових документів;
  • відповідності між паперовим та електронним документом;
  • вчасно оновлених даних;
  • відсутності відміток, що унеможливлюють бронювання (розшук, порушення правил військового обліку, тощо)
Ми цінуємо вашу зацікавленість і уважно розглянемо ваше резюме. У разі відповідності профілю надамо зворотний зв'язок.

Dou

Схожі вакансії

  • Customer Support Lead (L1)

    Цифрова армія, ДП МОУ

    • Київ
    Опис вакансії Цифрова Армія- це державне підприємство, місія якого полягає у розробці та впровадженні сучасних цифрових технологій для підвищення обороноздатності країни. Ми об'є…
    • 16 годин тому
  • Customer support specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Опис вакансії Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допома…
    • 1 день тому
  • Customer Support

    Firetics

    • Київ
    Шукаємо Customer Support в команду міжнародного iGaming продукту! Якщо ти любиш допомагати людям, уважний до деталей і отримуєш задоволення від розв'язання проблем - ця роль для т…
    • 1 день тому