ІТ-фахівець з технічної підтримки (Helpdesk)
Primocollect Group
- Львів
- 20 000-23 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- Технічна підтримка працівників кол-центру та головного офісу.
- Встановлення, налаштування та відновлення операційних систем (Windows, *nix).
- Підключення та обслуговування офісної техніки: принтери, телефони, Wi-Fi тощо.
- Інсталяція програмного забезпечення й драйверів під різні ОС.
- Моніторинг та підтримка роботи кол-центру (включно з провайдерами та серверами).
- Налаштування параметрів систем управління контакт-центром.
- Підготовка технічної звітності.
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.
- Добре володіння ОС Windows та *nix, знання MS Office.
- Базові знання Asterisk, SIP - будуть перевагою.
- Уміння діагностувати й оперативно усувати технічні несправності.
- Знання ПК та офісної техніки на практичному рівні.
- Відповідальність і самостійність.
- Пунктуальність та уважність до деталей.
- Комунікабельність і готовність працювати в команді.
- Бажання розвиватись у професійній сфері.
- Міжнародний досвід - дізнаєтесь, як функціонує європейський бізнес зсередини.
- Офіційне працевлаштування - повний соцпакет і стабільна зарплата.
- Англійська мова - корпоративні курси за рахунок компанії.
- Зручний графік - Пн.-Пт. 08:00-17:00 або 09:00−18:00, вихідні - Сб-Нд.
- Кар'єрні перспективи - можливість професійного зростання.
- Дружня атмосфера - ми підтримуємо одне одного та цінуємо командну роботу.
work.ua