Customer care manager, менеджер з клієнтського досвіду
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Вам цікава робота, що покращує задоволеність клієнтів?
- Ви вмієте та знаєте, як побудувати сучасний людиноцентричний сервіс в компанії?
- Маєте досвід ефективного опрацювання зворотнього зв'язку від клієнтів?
- Систематизація, аналіз та обробка зворотнього зв'язку від клієнтів
- Обробка скарг від клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій
- Комунікації з Відділами роботи з клієнтами імпортерів
- Аналіз показників клієнтського досвіду NPS та CSI та пропозиції до їх покращення
- Оцінка якості комунікацій клієнтоконтактуючих співробітників
- Розробка рекомендацій та внутрішніх регламентів щодо якості обслуговування клієнтів, а також дотримання відповідних вимог від імпортерів
- Генерація ідей та заходів для покращення задоволеності клієнтів
- Навчання та вивчення сучасних трендів роботи з задоволеністю клієнтів
- Нагляд за зонами відпочинку та обслуговування клієнтів в автоцентрах
- Створення та підтримка комфортної, приємної і привітливої для клієнтів атмосфери
- Контроль та рекомендації до роботи хостес автоцентрів (4 дівчини)
- Планування, бюджетування та звітність за витратами напрямку
- Офіційне працевлаштування згідно норм законодавства України;
- Конкурентну офіційну заробітну плату;
- Участь у профільних навчаннях та конференціях;
- 24 дні оплачуваної щорічної відпустки;
- Знижки на придбання та обслуговування автомобіля;
- Можливість кар'єрного розвитку в компанії;
- Підтримку колег, можливість розвиватися та йти разом з нами до ПЕРЕМОГИ .
- розуміння сучасних трендів роботи з клієнтами, побудови клієнтського сервісу та покращення задоволеності клієнтів;
- досвід роботи в компаніях на схожих за функціоналом та цілями посаді від 1 року;
- знання солов'їної на високому рівні;
- володіння комунікативними навиками, людяність;
- вміння знаходити найкращі/компромісні рішення в конфліктних ситуацій;
- досвід роботи з ПК на рівні впевненого користувача.
work.ua