
Адміністратор офісу
- Одеса
- 25 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- Збір, розподіл, систематизація, архівування документації.
- Написання листів та службових записок, підписання документів.
- Фіксація нарад.
- Розподіл вхідної пошти, реєстрація кореспонденції.
- Ведення бази даних, архівів.
- Сканування, ксерокопіювання, знищення документації.
- Виконання інших доручень.
- Грамотна усна та письмова мова, вміння вести ділове листування;
- Вміння користуватися офісними програмами MSOffice: Word, Excel, PowerPoint.
- Досвід роботи в 1С (буде плюсом);
- Знання щодо оформлення ділової документації: розпорядження, накази, заяви, листи;
- Відповідальність.
- Цікаву та динамічну роботу в сильній і яскравій команді.
- Амбіційні проекти та різноманітні інструменти, які дають можливість реалізувати себе і втілити в життя найкрутіші ідеї.
- Оплачувана відпустка та лікарняний.
- Графік роботи понеділок-п'ятниця 9-18.
Rabota