Керуючий будівлею, адміністративний менеджер, адміністратор офісу, керівник напрямку документообігу

  • Одеса
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 8 годин тому
Опис вакансіїВимоги:Досвід роботи від 1 року;Знання 1С, Медок або Вчасно;Розуміння принципів документообігу та тендерного процесу;Відповідальність, уважність, організованість;Бажано: знання Excel, досвід у сфері оренди або нерухомості.Умови роботи:Офіційне працевлаштування;Стабільна заробітна плата;Соціальне страхування, оплачувана відпустка;Комфортний офіс у центрі Одеси;Дружній колектив і підтримка керівництва.Основні обов'язки:Підготовка, облік і обробка документів (договори, акти, рахунки);Робота з електронним документообігом (Медок, Вчасно), ведення архіву;Комунікація з підрядниками та орендарями, координація виконання робіт;Взаємодія з бухгалтерією, технічними службами, керівництвом;Ведення адміністративного обліку (табелі, графіки, внутрішні заявки);Контроль витрат, підготовка документів на оплату, участь у формуванні бюджету;Підтримка організаційних питань офісу, допомога керівнику за потреби.ВідгукнутисяБудівництво, архітектура, дизайн інтер'єру, 10-50 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Адміністратор офісу

    Цитрус

    • Одеса
    • 25 000 грн. за місяць
    Ми у Цитрусі завжди говоримо: «Яскраво жити не заборониш». Виглядай - як хочеш, думай - про все на світі, роби - те, що до душі, і працюй - у Цитрусі. У нас діє лише одне прави…
    • 9 годин тому
  • Адміністратор офісу

    Техносервіс, ТОВ НВП

    • Одеса
    Компанія "Техносервіс, ТОВ НВП" запрошує на роботу адміністратора офісу в місті Одеса. Задачі: - Прийом та обробка вхідної кореспонденції - Організація робочого простору офісу - …
    • 4 дні тому
  • Адміністратор офісу

    Crytsal Estate

    • Одеса
    • 17 000-22 000 грн. за місяць
    Ми підбираємо найкращі пропозиції на ринку нерухомості, вже понад 5 років. Робимо це успішно і маємо багато задоволених клієнтів. За цей час наша база об'єктів нерухомості стала од…
    • 10 днів тому