
Фахівець call-центру
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Вільно володієш українською мовою;
- Маєш грамотну мову, чітку дикцію;
- Є впевненим користувачем ПК;
- Пунктуальний, відповідальний, комунікабельний, стресостійкий, орієнтований на якість процесу та результат.
- Консультування клієнтів по телефону;
- Реєстрація звернень в корпоративних базах даних.
- На тебе чекає:
- Команда професіоналів;
- Цікаві проєкти;
- Професійний розвиток;
- Можливості кар'єрного зростання;
- Корисні тренінги та командоутворюючі заходи;
- Психологічна та юридична підтримка;
- Подарунки при оформленні та з нагоди знакових подій (свята, народження дитини тощо);
- Електронна бібліотека, яка постійно оновлюється;
- Програма вдячності «Дякую тобі» з можливістю отримати крутий мерч;
- І звісно: офіційне працевлаштування, конкурентний рівень оплати (завжди вчасна та прозора винагорода), медичне страхування)
Rabota