Менеджер по роботі з національними та локальними мережами, KAM

Staleks

  • Україна
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 11 годин тому
Опис вакансіїStaleks - найбільший український виробник високоякісного інструменту для манікюру та педикюру. Історія нашої компанії розпочалася 29 років тому, і на сьогодні ми є лідером ринку в Україні та успішно експортуємо нашу продукцію до 91 країни світу!Зараз ми шукаємо в нашу команду: «Менеджера по роботі з національними та локальними мережами».Чому обирають саме Staleks?🔹 Якість і довіра: У нашому асортименті - понад 500 найменувань продукції, яку обирають як професіонали індустрії краси, так і ті, хто дбає про себе вдома.🔹 Інновації та розвиток: Ми постійно вдосконалюємо наші технології, впроваджуємо сучасні рішення та покращуємо якість продукції.🔹 Власне виробництво: Всі інструменти виготовляються на власних заводах з використанням передових технологій.🔹 Міжнародне визнання: Наш бренд представлений у найбільших мережах та використовується топовими майстрами по всьому світу.Ми пропонуємо:
  • Конкурентну заробітну плату (ставку та бонусну систему, орієнтовану на результат).
  • Компенсацію всіх витрат на відрядження (квитки, готель, добові, транспортні витрати).
  • Графік роботи: з понеділка по п'ятницю, з 09:00 по 18:00.
  • Офіційне працевлаштування та стабільні виплати.
  • Роботу в міжнародній компанії.
  • Професійний розвиток, дружню команду та можливість впливати на вдосконалення процесів у компанії.
  • Формат роботи: повністю дистанційно, але передбачаються зустрічі з партнерами.
  • Забезпечення необхідної підтримки для ефективної роботи - зі сторони компанії.
  • Корпоративні знижки на продукцію Staleks.
Що для нас важливо:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді (Key Account Manager/Регіональний менеджер) у сегменті FMCG, рітейлу або b2b - від 2−3 років.
  • Знання принципів роботи з національними та локальними торговельними мережами.
  • Вміння розробляти та реалізовувати стратегії управління клієнтами.
  • Впевнені навички формування та управління торговими умовами, включно з договірними зобов'язаннями, умовами оплат і маркетинговою підтримкою.
  • Розвинені навички проведення переговорів.
  • Вміння працювати з фінансовою та аналітичною звітністю (P&L, аналіз продажів, ABC та інше).
  • Знання сучасних CRM-систем.
  • Лідерські якості, здатність працювати автономно та в команді.
  • Готовність до відряджень по Україні (1 раз на місяць).
Основні завдання на посаді:
  • Розробка та реалізація стратегій розвитку ключових клієнтів для збільшення продажів і частки ринку.
  • Управління умовами контрактів: ціноутворення, знижки, акції, логістика та оплати.
  • Проведення регулярних зустрічей із представниками мереж для узгодження планів розвитку співпраці, тощо.
  • Моніторинг та аналіз ефективності продажів у національних і локальних мережах.
  • Розробка та впровадження індивідуальних пропозицій для клієнтів з урахуванням їх потреб.
  • Контроль виконання договірних зобов'язань з боку клієнтів і компанії.
  • Планування та контроль маркетингової активності у торговельних мережах.
  • Участь у розробці та реалізації програм лояльності для ключових партнерів.
  • Ведення детальної звітності щодо роботи з клієнтами та результатів реалізованих проектів.
Якщо Вас зацікавила вакансія, надішліть Ваше резюме, або пишіть за номером (Viber, Telegram, WhatsApp). З нетерпінням чекаємо на зустріч з Вами!Дізнайтесь про нас більше:Чекаємо саме на Вас! До зустрічі на співбесіді!ВідгукнутисяЛегка промисловість, більше 1000 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Комунікаційний(-а) менеджер(-ка) в Frontline, $1000–1700, Київ

    Frontline

    • Київ
    • 1 000 USD за місяць
    Ми займаємося розробкою та виробництвом роботизованих систем для Сил безпеки та оборони України. Ми проектуємо та виробляємо наземних роботів, безпілотники і турелі, розробляємо пр…
    • 7 годин тому
  • Сервіс-менеджер

    MANEZH

    • Черкаси
    Вітаємо тебе, Сервіс-менеджер! Ми - компанія MAHEZH, 28 років на ринку України. Ми любимо нашу справу та цінуємо людей, які зростають разом з нами! Вимоги: навички ділового…
    • 11 годин тому