Customer Support Team Lead в Ringostat, віддалено

Ringostat

  • Україна
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 8 годин тому
Ringostat - українська AI-платформа телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків (частина Netpeak Group). Допомагає побудувати ефективну комунікацію з клієнтом, збільшити продажі та оптимізувати маркетинг з огляду на окупність. Є офіційним партнером Google.
/ /4 вересня 2025Customer Support Team LeadвіддаленоШвидко чи якісно? Ми у департаменті Customer Care у Ringostat вибрали обидва варіанти 🔥4.85/5 від клієнтів + 1 хвилина 10 секунд медіанна відповідь = наша щоденна реальність.Разом з активною роботою на зовнішніх ринках, український залишається одним з головних і теж зростає. Департамент Customer Care - одна з переваг нашого продукту, що підтверджують відгуки клієнтів.Саме тому шукаємо Team Lead, який очолить одну з трьох команд Support (7 спеціалістів), підсилить команду експертизою та вдосконалить процеси для покращення якості й швидкості обслуговування та мотивуватиме команду через навчання й ефективне лідерство.🎯 Ти наш ідеальний кандидат, якщо: * Маєш 2+ роки в Customer Support/Success - ти чудово знаєш процеси та як їх ефективно налаштувати.
  • Твоя англійська на рівні B2+
  • Знаєш, що таке клієнтський досвід і яким повинен бути ідеальний відділ підтримки.
  • В тебе є менеджерський (управлінський) досвід від 1 року.
  • Орієнтований на результат. Процес для тебе - це інструмент для досягнення цілі.
  • Тичіткий і відповідальний. Якщо ти щось пообіцяв, обов'язково виконаєш, якщо щось делегував - обов'язково проконтролюєш виконання.
  • Керував невеликою командою до 5-7 людей або навіть більше - це тільки плюс.
  • У тебе є щонайменше двоє людей, яких ти виростив з інтерна чи джуна до впевнених самостійних спеціалістів із стабільним класним результатом.
Буде плюсом, якщо ти: * Не уявляєш, як може працювати компанія чи support-відділ без чіткої системи контролю та перевірки.
  • Запускав процеси з нуля: впроваджував робочий софт, створював систему перевірки, розробляв мотивацію для сапорту чи інші внутрішні механізми.
  • У тебе розвиненеаналітичне мислення: ти приймаєш рішення не «на відчуттях», а на даних. Ти звик будувати звіти чи дашборди, щоб перевіряти ідеї та знаходити відповіді.
  • Не уявляєш свою роботу без таблиць. Excel чи Google Sheets - твій щоденний інструмент, і ти реально вмієш із ними працювати.
📌 Чим ти будеш займатись: * Забезпечувати досягнення і підтримку високих KPI команди Customer Support.
  • Мотивувати та навчати команду, розвивати професійні навички співробітників.
  • Контролювати роботу команди, проводити регулярні рев'ю та навчальні сесії.
  • Формувати команду: наймати нових співробітників, організовувати онбординг та за необхідності здійснювати звільнення.
  • Постійно покращувати ключові метрики - як загальні по команді, так і індивідуальні для кожного члена команди.
  • Виявляти неефективні елементи процесів і оптимізувати їх для підвищення продуктивності.
  • Генерувати ідеї щодо нових процесів та покращень, бути активним ініціатором змін у Customer Support.
  • Описувати та впроваджувати нові або оновлені процеси самостійно.
  • Встановлювати ефективну комунікацію та співпрацю з іншими відділами та департаментами.
  • Особисто брати участь у вирішенні складних кейсів та допомагати членам команди у разі потреби.
🙌 Що ми пропонуємо: * Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00 та завершувати з 17:00 до 19:00.
  • Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла.
  • Оплачувану відпустку - 18 робочих днів, 8 оплачуваних лікарняних на рік без довідок та 11 державних вихідних.
  • Компенсацію 50% професійного навчання: курси, тренінги, вебінари й т.д.
  • Соціальний пакет у форматі Cafeteria Plan - 3000 грн на квартал, які ти можеш витратити на навчання, спорт, здоров'я, хобі та інше. Компанія компенсує 50% витрат, а вибір залишається за тобою!
  • Додаткові оплачувані day off, які надаються при настанні певних життєвих обставин.
  • Наявність прозорої політики Sabbatical (тривала відпустка на 1-3 місяці).
  • Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, сервіси й різноманітні товари - від косметики до генераторів.
  • Швидке прийняття рішень та тестування ідей - відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту.
  • Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
  • Командні заходи, щоб навіть у складні часи підтримувати один одного.
  • Чітку позицію та конкретні дії задля наближення Перемоги. Від початку повномасштабного вторгнення ми виділили понад 4 000 000 $ на мілітарний та гуманітарний напрямок.
Якщо ти хочеш керувати командою професіоналів, впроваджувати нові процеси і бачити, як вони реально працюють 🚀 - то ця роль для тебе!

Dou

Схожі вакансії

  • Customer Support в Firetics, до $800, віддалено

    Firetics

    • Високий, Харківська Область
    • 800 USD за місяць
    Firetics - your career level-up provider! Firetics is a team where everyone can make an impact. We're young enough to listen to every voice and experienced enough to turn ideas int…
    • 7 годин тому
  • Customer Support Agent (зі знанням румунської, віддалено)

    Medvoice

    • Київ
    Трохи про нашу команду. Medvoice - це українська EdTech-компанія, заснована у 2019 році. Ми створили освітню платформу для лікарів різних спеціальностей, що працює на базі підписки…
    • 22 дні тому
  • Customer Support у чаті (віддалено)

    АВАНГАРД, УБК, ТОВ

    • Деражня, Хмельницька Область
    АВАНГАРД - будівельна компанія, яка зводить будинки, квартири та створює простір для життя. Ми ростемо та розвиваємось, і зараз шукаємо людину, яка стане обличчям компанії в онлай…
    • 2 дні тому