Head of Customer Support

Concert.ua

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 24 дні тому
Ми - найбільший квитковий оператор країни, що співтворює та розвиває сучасну українську культуру, поєднуючи митців з поціновувачами.Зараз ми шукаємо керівника (-цю) Служби турботи, який/яка поєднує турботу про людей із системністю, прагне розвивати команду та впроваджувати сучасні AI-рішення для клієнтського сервісу.В нашій співпраці МИ ГАРАНТУЄМО:команду, де кожен - на своєму місці. Наш рівень залученості 91% та eNPS 77 підтверджують: ми справді цінуємо підтримку, довіру та взаємоповагу. Ми не лише працюємо, а й часто збираємося разом, створюючи круту атмосферу;інвестиції у ваш ріст: у нас є власна бібліотека, ми компенсуємо навчання та пропонуємо менторство, щоб ви завжди розвивалися. За минулий рік 11 колег вже зробили крок вгору кар'єрними сходамикомфортні умови: гібридний формат, затишний офіс, 24 дні відпустки та 5 додаткових day off на рік - ми дбаємо про ваш work-life balance;приємні бонуси: ви станете частиною культурних подій країни, отримаєте квитки на концерти, бонуси у книгарні Readeat, а головне - відчуєте, як ваші зусилля змінюють світ навколо.ЦЯ ВАКАНСІЯ ДЛЯ ВАС, ЯКЩО ВИ:лідер з досвідом управління функцією служби турботи або аналогічним напрямом (від 3 років), який вміє будувати сильні команди, надихати людей і досягати амбітних цілей;експерт, для якого wow-досвід клієнта - це результат системної роботи, аналітики та впровадження інновацій;стратегічно мислите, вмієте працювати з метриками (CSAT, NPS, FCR, SLA), автоматизувати процеси, використовувати сучасні інструменти (CRM, Helpdesk, AI) та впроваджувати нові підходи разом із командою ІТ;комунікатор, який підтримує здорову атмосферу в команді, фасилітує діалог, вирішує конфлікти та надихає власним прикладом.ЯКІ У ВАС БУДУТЬ ЗАДАЧІ?провести аудит сервісних процесів, визначити точки росту та сформувати roadmap змін.побудувати сильну, мотивовану команду, підвищити її результативність і залученість.впроваджувати сучасні технічні рішення та сервіси для автоматизації рутинних задач спільно з нашою командою ІТ.оновити бонусну систему відділу, щоб мотивувати команду на розвиток і досягнення результатів.впровадити новий підхід до повернення квитків, зробивши цей процес максимально зручним і прозорим для клієнтів.запустити регулярний збір зворотного зв'язку від клієнтів, аналізувати результати та впроваджувати покращення.Будемо раді познайомитись, якщо відчуваєте, що це ваш метч.

Rabota

Схожі вакансії

  • Customer Support Lead (L1) в ДП МОУ «Цифрова армія», Київ

    ДП МОУ «Цифрова армія»

    • Київ
    ДП МОУ «Цифрова армія» - інноваційне державне підприємство, що трансформує оборонний сектор України через цифровізацію. Ми створюємо технологічні рішення, які працюють у військ…
    • 12 годин тому
  • Customer Support Lead (L1)

    Цифрова армія, ДП МОУ

    • Київ
    Опис вакансії Цифрова Армія- це державне підприємство, місія якого полягає у розробці та впровадженні сучасних цифрових технологій для підвищення обороноздатності країни. Ми об'є…
    • 14 годин тому
  • Customer support specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Опис вакансії Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допома…
    • 1 день тому