Спеціаліст із контролю якості обслуговування клієнтів

Favbet

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 14 днів тому
Опис вакансіїFAVBET — це Entertainment Tech компанія, створена в 1999 році. Ми розробляємо сервіси для беттінгу та ігор, спонсоруємо та розвиваємо спорт. FAVBET — одна з трьох кращих компаній в Україні у цьому напрямку.Понад 25 років ми робимо гру видовищною. FAVBET — команда, в якій кожен робить спорт яскравішим, а досвід від гри — унікальним.FAVBET — підтримує як професійних атлетів, так і аматорів, спонсорує команди Прем'єр ліги та регіональні чемпіонати. Це відповідальна компанія, яка виступає за культуру беттінгу та культуру гри. Ми також інвестуємо в боротьбу із залежністю, допомагаємо здолати кризисні ситуації, стежимо за відповідністю вікових обмежень для гравців.Інформація про проект:Ми перебуваємо в пошуку досвідченого Спеціаліста, який долучиться до розвитку та забезпечення якісного функціонування системи контролю якості обслуговування клієнтів, контролюватиме дотримання стандартів роботи фахівців колл-центру.Основні завдання:
  • Оцінювати якість обслуговування клієнтів за існуючими метриками.
  • Проводити зворотні зв’язки щодо роботи операторів та коучинг.
  • Проводити розгляд та аналіз скарг, отриманих від клієнтів.
  • Брати участь у розробці, вдосконаленні та впровадженні системи контролю якості, створенні стандартів та нормативів, здійснювати контроль їх дотримання.
Для нас важливо:
  • Досвід роботи менеджером з контролю якості, тренером, team leader чи супервайзером у колл-центрі;
  • Вільне володіння українською мовою, знання англійської буде перевагою;
  • Зацікавленість у сфері клієнтського сервісу та обслуговування;
  • Уважність до деталей, відповідальність та пунктуальність;
  • Розуміння принципів клієнтоорієнтованості та сервісу;
  • Навички роботи з негативними емоціями, управління конфліктами.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну заробітну плату;
  • Індивідуальний план професійного розвитку;
  • 24 календарні дні оплачуваної відпустки та компенсація 10 лікарняних;
  • Медичне страхування або абонемент в спортзал;
  • Безкоштовні корпоративні курси англійської мови;
  • Сучасний, комфортний офіс (біля станції м. Почайна) з безліччю смаколиків, снеків і кавою;
  • Гнучкий графік роботи — повну зайнятість, але без надмірної бюрократії, мікроменеджменту та відстеження робочого часу;
  • Круту команду креативних та цікавих людей.
Долучайся до команди Favbet та запалюй гру разом з нами!

Jobs.ua

Схожі вакансії

  • Спеціаліст з якості

    Комак Трейд, ТОВ

    • Київ
    Опис вакансії Вимоги: Досвід роботи спеціалістом служби управління якості не менше 2 років. Відмінні аналітичні навички та технічна грамотність. Самостійність, ініціативність…
    • 1 день тому
  • Спеціаліст з якості

    ММ МЕДИК

    • Київ
    MM MEDIC - команда експертів, що змінює уявлення про сучасну медицину. Ми займаємось дистрибуцією медичних виробів, впроваджуємо новітні технології та проводимо освітні проєкти для…
    • 2 дні тому