Спеціаліст технічної підтримки користувачів / IT Customer Services Specialist

Nestlé

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 27 днів тому
Ви готові приєднатися до міжнародної компанії та динамічної команди для великих досягнень? Чи подобається вам зустрічатися з унікальними задачами і отримувати цінний досвід? Ви мрієте використовувати професійні знання і навички? У вас є можливість побудувати своє майбутнє разом з нами, тому що ми цінуємо талант кожного.Компанія «Нестле Україна» оголошує конкурс на тимчасову позицію (мінімум 6 місяців) Спеціаліста технічної підтримки користувачів відділу IT в м. Київ.Основні обов`язки:
  • Забезпечення ефективного супроводу та підтримки користувачів компанії в напрямку IS/ІТ та контроль за дотриманням умов відповідності корпоративним IS/ІТ стандартам;
  • Організація підготовки та інсталяції нових комп'ютерів та іншого офісного обладнання;
  • Проведення IS/IT інструктажів для нових працівників;
  • Організація та проведення навчання по користуванню Intranet/Internet, електронною поштою та іншими сервісами для працівників локації;
  • Відповідальність за встановлення конфігурацій стандартного програмного забезпечення на комп'ютери користувачів;
  • Забезпечення підтримки користувачів у відповідних IS/ІТ питаннях;
  • Підтримка задач з управління основними засобами, наприклад, інвентаризація, списання, тощо;
  • Вирішення запитів щодо інформаційних систем згідно з встановленими сервісними пріоритетами та у встановлений термін, з використанням стандартних інструментів контролю;
  • Участь в локальних та корпоративних проектах.
Основні вимоги:
  • Вища освіта (в галузі IT буде перевагою);
  • Досвід роботи в сфері IT від 1 року;
  • Знання сучасних інформаційних систем, веб-орієнтованого програмного забезпечення;
  • Знання персональних комп'ютерів, офісного обладнання, внутрішньої топології комп'ютерів та телефонних мереж;
  • Розвинені аналітичні та комунікаційні навички;
  • Знання англійської мови від Intermediate і вище.
Ми підтримуємо принцип однакових можливостей для кандидатів незалежно від статі, віку, релігії, національного походження чи інвалідності.

Rabota

Схожі вакансії

  • Customer support manager, спеціаліст підтримки користувачів (IT), Віддалено

    Servio Soft

    • Київ
    • 18 000-20 400 грн. за місяць
    Servio Soft входить до топ-5 IT-компаній розробників ПЗ для готелів та ресторанів вже 17 років на ринках України, Казахстану, Узбекистану, Киргизії та Польщі. В Україні офіси нашої…
    • 15 днів тому
  • Customer Support Specialist (Bulgarian)

    Evoplay

    • Київ
    EvoPlay - міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії. У зв'язку з розширенням компанії у нас відкрито вакансію Cus…
    • 21 день тому
  • Customer support specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Опис вакансії Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допома…
    • 1 день тому