Керівник call-центру

Візіум, мережа офтальмологічних центрів

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 17 днів тому
Опис вакансії«ВІЗІУМ» це найбільша мережа сучасних офтальмологічних центрів у Києві. 15 діагностично-хірургічних клінік в Україні. Ми надаємо всі види офтальмологічних послуг, діагностуємо і лікуємо будь-які захворювання очей у дорослих і дітей.Наразі ми запрошуємо до співпраці Керівника call-центру.Вимоги до кандидата:
  • Вища освіта;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Успішний досвід роботи на позиції керівника КЦ від 2-х років;
  • Знання і розуміння специфіки роботи КЦ;
  • Досвід формування та управління командою операторів;
  • Вміння створювати скрипти, регламенти, вибудовувати процеси та координувати діяльність співробітників;
  • Знання технік та методик продажу, вміння виявляти та коригувати помилки персоналу;
  • Вміння вибудовувати операційні процеси, систематизувати та структурувати інформацію;
  • Досвід роботи в 1С;
  • Стратегічне і аналітичне мислення, високий рівень клієнтоорієнтованості, уважність, чесність, відкритість, лідерські якості та робота на результат.
Обов'язки:
  • Стратегічне та операційне управління КЦ;
  • Організація та забезпечення безперебійної роботи КЦ;
  • Ефективне управління командою операторів, контроль та оцінка якості їх роботи;
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та вирішення складних ситуацій;
  • Формування звітності для системного моніторингу робочих показників та KPI у розрізі кожного працівника та по відділу в цілому;
  • Адаптація та мотивація нових співробітників;
  • Розробка шляхів зростання ефективності роботи КЦ та їх реалізація;
  • Виконання плану, формування та контроль планів роботи відділу;
  • Побудова системи звітності та аналіз результатів.
Умови роботи:
  • Графік роботи: з 9:00 до 18:00, 5/2 (сб-нд вихідні);
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Повний соціальний пакет, відпустка, лікарняні, корпоративні знижки;
  • Своєчасна конкурентна зарплата та премії;
  • Допомога в адаптації протягом усього випробувального терміну;
  • Можливість для професійного зростання і розвитку;
  • Дружній колектив професіоналів.
Місце роботи: м. Київ, вул. Ревуцького, 31 (м. Харківська).Чекаємо на Ваше резюме!ВідгукнутисяМедицина, охорона здоров'я, аптеки, 50-250 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • СОО / Head of collection / Керівник call - центру

    Job Advice

    • Київ
    Пропозиція для сильної операційної ролі - Chief Operating Officer у фінансовій компанії з власною платформою. Компанія працює понад 3 роки та планує масштабування в Україні. Фокус…
    • 13 днів тому
  • Керівник call-центру

    ЗТО

    • Київ
    Опис вакансії Ми єдиний сервіс у місті Києві, що може запропонувати споживачам унікальний пакет послуг «під ключ» щодо встановлення, повірки та заміни квартирних лічильників води…
    • 14 днів тому
  • Керівник доставки, call-центру

    Mafia

    • Київ
    MAFIA GROUP - лідер національного ресторанного ринку, запрошує у свою команду Керівника служби доставки та call-центру, який забезпечить ефективну та прибуткову роботу сервісу дост…
    • 29 днів тому