Керівник call-центру
Візіум, мережа офтальмологічних центрів
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Вища освіта;
- Вільне володіння українською мовою;
- Успішний досвід роботи на позиції керівника КЦ від 2-х років;
- Знання і розуміння специфіки роботи КЦ;
- Досвід формування та управління командою операторів;
- Вміння створювати скрипти, регламенти, вибудовувати процеси та координувати діяльність співробітників;
- Знання технік та методик продажу, вміння виявляти та коригувати помилки персоналу;
- Вміння вибудовувати операційні процеси, систематизувати та структурувати інформацію;
- Досвід роботи в 1С;
- Стратегічне і аналітичне мислення, високий рівень клієнтоорієнтованості, уважність, чесність, відкритість, лідерські якості та робота на результат.
- Стратегічне та операційне управління КЦ;
- Організація та забезпечення безперебійної роботи КЦ;
- Ефективне управління командою операторів, контроль та оцінка якості їх роботи;
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та вирішення складних ситуацій;
- Формування звітності для системного моніторингу робочих показників та KPI у розрізі кожного працівника та по відділу в цілому;
- Адаптація та мотивація нових співробітників;
- Розробка шляхів зростання ефективності роботи КЦ та їх реалізація;
- Виконання плану, формування та контроль планів роботи відділу;
- Побудова системи звітності та аналіз результатів.
- Графік роботи: з 9:00 до 18:00, 5/2 (сб-нд вихідні);
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
- Повний соціальний пакет, відпустка, лікарняні, корпоративні знижки;
- Своєчасна конкурентна зарплата та премії;
- Допомога в адаптації протягом усього випробувального терміну;
- Можливість для професійного зростання і розвитку;
- Дружній колектив професіоналів.
work.ua