Керівник call-центру

ЗТО

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 14 днів тому
Опис вакансіїМи єдиний сервіс у місті Києві, що може запропонувати споживачам унікальний пакет послуг «під ключ» щодо встановлення, повірки та заміни квартирних лічильників води та тепла.Ви енергійний, гнучкий, прагнете рости та розвиватись і працювати в цікавій команді? Приєднуйтесь до нас на посаді Керівника call-центру.Що потрібно робити?
  • Організація, планування, та контроль робочого процесу call-центру.
  • Контроль роботи IP-телефонії та CRM-системи.
  • Контроль роботи операторів, у т.ч. щодо дотримання операторами роботи по скриптах.
  • Швидке та ефективне вирішення конфліктних ситуацій.
  • Участь у підборі, навчанні та адаптації нових операторів
  • Мотивація (матеріальна та нематеріальна) операторів та оцінка їх роботи.
  • Підвищення рівня якості надання послуг.
  • Написання нових або коригування наявних скриптів.
  • Складання звітів.
Що для цього потрібно?
  • Навички управління персоналом, підтримання стабільної роботи та організації роботи call-центру у штатних та позаштатних ситуаціях.
  • Добре знання комп’ютера, досвід роботи з IP-телефонією та CRM — системами.
  • Бажання будувати, налаштовувати, розвивати та управляти.
  • Високій рівень відповідальності.
  • Вища освіта.
  • Відмінні комунікативні, організаторські та лідерські навички.
  • Стресостійкість.
Які умови роботи? * Графік роботи: 5/2, з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 18.00, (call-центр працює з 8.00 до 20.00, 7 днів на тиждень).
  • Заробітна плата: від 20 000 (20 000 грн. на випробувальний термін, надалі до 30 000 грн., деталі обговорюються під час співбесіди).
  • Яскравий офіс за адресою: Оноре де Бальзака 4А (Троєщина).
  • Смачні чай та кава завжди на нашій кухні.
  • В нас працює генератор, живлення та інтернет є постійно.
  • Відкрите для співробітництва керівництво.
NB: Дистанційної роботи немає!!!Цікаво? Направляй своє резюме, із зазначенням району проживання, або телефонуй, виключно у робочий час, у будні дні, з 9−00 до 18−00, та приєднуйся до нашої команди!

Jobs.ua

Схожі вакансії

  • СОО / Head of collection / Керівник call - центру

    Job Advice

    • Київ
    Пропозиція для сильної операційної ролі - Chief Operating Officer у фінансовій компанії з власною платформою. Компанія працює понад 3 роки та планує масштабування в Україні. Фокус…
    • 13 днів тому
  • Керівник call-центру

    Візіум, мережа офтальмологічних центрів

    • Київ
    Опис вакансії «ВІЗІУМ» це найбільша мережа сучасних офтальмологічних центрів у Києві. 15 діагностично-хірургічних клінік в Україні. Ми надаємо всі види офтальмологічних послуг, д…
    • 17 днів тому
  • Керівник доставки, call-центру

    Mafia

    • Київ
    MAFIA GROUP - лідер національного ресторанного ринку, запрошує у свою команду Керівника служби доставки та call-центру, який забезпечить ефективну та прибуткову роботу сервісу дост…
    • 29 днів тому