Керівник call-центру
ЗТО
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Організація, планування, та контроль робочого процесу call-центру.
- Контроль роботи IP-телефонії та CRM-системи.
- Контроль роботи операторів, у т.ч. щодо дотримання операторами роботи по скриптах.
- Швидке та ефективне вирішення конфліктних ситуацій.
- Участь у підборі, навчанні та адаптації нових операторів
- Мотивація (матеріальна та нематеріальна) операторів та оцінка їх роботи.
- Підвищення рівня якості надання послуг.
- Написання нових або коригування наявних скриптів.
- Складання звітів.
- Навички управління персоналом, підтримання стабільної роботи та організації роботи call-центру у штатних та позаштатних ситуаціях.
- Добре знання комп’ютера, досвід роботи з IP-телефонією та CRM — системами.
- Бажання будувати, налаштовувати, розвивати та управляти.
- Високій рівень відповідальності.
- Вища освіта.
- Відмінні комунікативні, організаторські та лідерські навички.
- Стресостійкість.
- Заробітна плата: від 20 000 (20 000 грн. на випробувальний термін, надалі до 30 000 грн., деталі обговорюються під час співбесіди).
- Яскравий офіс за адресою: Оноре де Бальзака 4А (Троєщина).
- Смачні чай та кава завжди на нашій кухні.
- В нас працює генератор, живлення та інтернет є постійно.
- Відкрите для співробітництва керівництво.
Jobs.ua