Customer success manager
Cart2Cart
- Запитів, Львівська Область
- Постійна
- Повна зайнятість
- Супроводжувати клієнтів протягом усього циклу взаємодії з продуктом
- Вести комунікацію з клієнтами через email, чати, дзвінки та відеозустрічі (основна мова спілкування - англійська)
- Консультувати щодо функціоналу Cart2Cart та можливостей сервісу
- Вчасно виявляти потреби клієнтів і пропонувати оптимальні рішення
- Співпрацювати з технічними інженерами для вирішення запитів і підготовки пропозицій
- Будувати довгострокові відносини з клієнтами та допомагати їм досягати успіху
- Працювати з CRM-системою та іншими інструментами (HubSpot) для організації процесів
- Рівень англійської від Upper-Intermediate (усна та письмова)
- Досвід у Customer Support / Sales / Account Management від 1 року (бажано в SaaS або e-commerce)
- Відмінні комунікативні навички, орієнтація на результат і клієнта
- Вміння ефективно працювати з великим потоком комунікацій
- Знання CRM-систем та інструментів роботи з клієнтами
- Базове розуміння e-commerce та SaaS продуктів
- Технічна англійська
- Досвід роботи з e-commerce платформами (Shopify, Magento, WooCommerce тощо)
- Аналітичне мислення та навички роботи з даними
- Досвід побудови customer journey та процесів утримання клієнтів
- Можливість працювати з передовими AI-інструментами у реальних кейсах
- Гнучкий графік та можливість віддаленої роботи
- Простір для навчання, експериментів і професійного росту
- Дружню команду та мінімум бюрократії
work.ua