
Спеціаліст із контролю якості обслуговування клієнтів
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Оцінювати якість обслуговування клієнтів за існуючими метриками.
- Проводити зворотні зв'язки щодо роботи операторів та коучинг.
- Проводити розгляд та аналіз скарг, отриманих від клієнтів.
- Брати участь у розробці, вдосконаленні та впровадженні системи контролю якості, створенні стандартів та нормативів, здійснювати контроль їх дотримання.
- Досвід роботи менеджером з контролю якості, тренером, team leader чи супервайзером у колл-центрі;
- Вільне володіння українською мовою, знання англійської буде перевагою;
- Зацікавленість у сфері клієнтського сервісу та обслуговування;
- Уважність до деталей, відповідальність та пунктуальність;
- Розуміння принципів клієнтоорієнтованості та сервісу;
- Навички роботи з негативними емоціями, управління конфліктами.
- Конкурентну заробітну плату;
- Позмінний графік - 12 годин, 2/2, 4-6 нічних на місяць (однак ми завжди гнучкі і йдемо на зустріч);
- Індивідуальний план професійного розвитку;
- Оплачувані 30 day-off на рік;
- Медичне страхування або абонемент в спортзал;
- Безкоштовні корпоративні курси англійської мови;
- Сучасний, комфортний офіс (біля станції м. Почайна) з безліччю смаколиків, снеків і кавою;
- Круту команду креативних та цікавих людей.
Rabota